TOP online casino

Online kumar ekşi

2 yıllık bahis macerasının sonu

  • bu ay tam 2 yıl oldu. 2019 eylülde başladığım iddaa maceram bugün mecburen bitti. mevcutta 215bin tl borç ve üzerimde 140 tl para. maaş almama da 26 gün var. 5 yıldır çalışıyorum ve işe girdikten sonra ilk kez ailemden para istedim, online kumar ekşi. bunu yapacağım aklımın ucuna bile gelmezdi. 2 yılın sonunda düştüğüm durum bu. 2 yıl her gün ya iddaa oynadım yada pc basında bültene baktım durdum. bunun dışında ne yaptın derseniz inanın hiçbir şey hatırlamıyorum. 2 yıl öncesini bırakın daha geçen ayı geçen haftayı hatırlayamıyorum.
    her kumar bağımlısı gibi ilk baslarda kazanarak başladım bu maceraya. ilk 2.5 ay her şey çok güzeldi. arada kayıplar olsa da toplamda 50bin tl birikim yapmıştım iddaa dan. gözüm kararmıştı, online kumar ekşi. ilk bahiste 5000 tl basarken 2.5 ayın içinde 10bin 20bin gözüm kapalı basabiliyordum. peki benim 20bin tl para var mıydı? hayır yoktu ama mobilden banka uygulamasına girip 36 vadeli 20bin kredi çekmek 1 dk mı alıyordu. online kumar ekşi onunla tek maça bahis yapıp 12-15bin kazanıp 20 bini aynı gün ödeyip krediyi kapatıyordum sadece 100-200 tl kredi masrafı oluyordu. bunu 7-8 kere yaptım. hepsinde bir şekilde kazandım ve bu evrede yasadığım heyecan beynimi allak bullak etmişti ama online kumar ekşi farkında değildim. artık normal bir hayatım yoktu. paranın değer kavramı yoktu bende. kendim için harcama yapacaksam maaşımdan değil iddaa dan kazandığım para ile yapmalıydım. en basitinden market alışverişi yaparken bir fındık kremasına 25-30 tl vermeyi çok görürdüm ama aynı akşam 20bin tl kredi çeker maça basardım. artık dengesizleşmiştim. 20bin maça basardım ama hayatımda hiç 20bin tl yi birarada görmedim. he rşey dijital ortamda Super Stacker 3. kredi çek siteye at maça bas kazan parayı geri online kumar ekşi krediyi öde. kalanla bir iki bişey al sonra tekrar iddaa. kaybet tekrar kredi çek. bu döngüde geçip gidiyordu günler. ben kazanmaya başlayınca çevremdekiler bile iddaaya başladı. neyseki onlar çok küçük miktarlarla oynadılar ve hemen bıraktılar. o kadar tatlıydıki oradan para kazanmak her şeyi unutturuyordu bana.
    aslında iddaa dan gelen paraya ihtiyacım var mıydı soruyorum kendime? paraya her zaman herkesin ihtiyacı var ama zaten ortalamanın bir tık üstü maaşla çalışıyorum, bekarım öğrenim kredisi askerlik kredisi borçlarım bitmiş. 0 borç 0 birikim. görünürde yok gibiydi ama işte hayata geç atılmıştım. 31 yasında işe girdim şuan yaş 36. 2 sene önce 34 yaşında 0 birikim olunca bazı şeyleri hızlandırmak istedim. tabi ilk 2 ay kazanınca insan hep böyle gideceğini düşünüyor. artık beyniniz sizi esir alıyor. pembe bir rüya.
    ve rüya bitti. 20bin bastım kaybettim. kaldı 30. neyse dedim 1 gün bekle. ertesi gün 20 bin daha kayıp. aynı gün 10in daha. bi anda 50bin gitti. 2 günde. 2 ayda kazandığın 2 günde uçtu gitti. buraya kadar yine sıkıntı yok zaten senin değildi iddaa dan gelmişti ama işte işler öyle olmuyor. bağımlılığın sizi esir alması sonucu daha da üstüne gidiyorsunuz dur diyemiyorsunuz. zaten dur deseniz bağımlı olmazsanız. nasılsa 7 kere 20bin kredi online kumar ekşi kazanmıştım yine yaparım dedim ve süprizz., online kumar ekşi. oda gitti. bi anda 36 vadeli 20bin kredili borcum oldu. başımdan aşağı kaynar sular döküldü. ne yapacağımı bilemedim. şoklar içerisindeyim. ertesi gün tekrar 20bin hoopp oda gitti. o kadar kötü oldum ki aklımı kaybedeceğim sanki. böyle böyle 2020 ağustosa kadar oynamaya devam ettim ve toplamda 75bin borç yaptım. ama her günüm iddaa ile geçiyordu. sosyal hayatım kalmadı. tek amacım işten gelip pc basına geçmekti. tabi devlet hastanesine gittim. ne kadar ilgilenebilinirse o kadar ilgilenledir. ilaçlar kullandım ama olmadı. bırakamdım. derken artık ailem durumu anladı ve anlattım onlara. 60bin tl çıkardılar ve borcumu 15bine düşürdüm, online kumar ekşi. artık 3 ayda 5 5 5 ödeyip kapatacaktım. yaşadığım pişmanlıklar çaresizlik kendimden nefret ettiriyordu. 1 yıl boyunca kendim için en ufak bir şey yapmadım. ne gezme ne tozma. ne online kumar ekşi özel bir şey alma. maaşı al kredileri öde, kalanla iddaa oda online kumar ekşi yeni kredi çek 3-5 yine iddaa. artık kaybetsem bile iddaa oynadığımda huzur kaplıyordu içimi. tabi maç bitene kadar. kaybedince yine sinir stres.
    ve ben geçen sene borç online kumar ekşi kadar düşmüşken (ailemin yardımıyla) nasılsa bi kere o durumu yasadım bidaha yasamam diye ya da yasasam da aman ne olacak diye yine kredi çektim. ve şimdi 1 sene oldu borc oldu 215bin. cebimde 140 tl para. mart ayında yine yazmıştım 170bin borç çok kötüyüm vs diye 6 ayda daha da beter oldum. daha 4 online kumar ekşi önce 8 farklı kredi borcum vardı. bankaya gidip onları tek kredide topladım tabi yeni kredi çekince borç arttı ama olsun yapacak bişey yoktu. böyle olunca artık hiç kredi çekemiyorum iyide olmuştu. suan 1000 tl kredi bile vermiyor hiçbir banka iyiki de vermiyor. tamam artık oynama lanet olsun dedim kendi kendime 4 gün önce ama işte dayanamdım yine, online kumar ekşi. önce 1000 tl lik kredi kartım var sadece ordan 750 tl online kumar ekşi avans cektim. ilk o gitti. sonra maaşa kadar harclığım vardı 2bin tl o gitti. bugünde 3500 tl ek hesap vardı o gitti. nasıl bir gerizekalıysam sonuna kadar geliyorum. 140 tl nakit olduğu için ona dokunamadım. evden çıkıp atm ye para yatıracak halim yok bırakın onu yemek bile yiyemedim bugün.
    önümde 36 ay 5720 tl lik kredi taksidi var. 12 ay 290 tl lik nakit avans taksidi. totalde 215bin. yas gelmiş 36ya. 8000 tl maaş. şimdilik kira yok. ama olurda kiraya çıkarsam ne bok yiyeceğim bilmiyorum. hadi bi şekilde ödedim ettim 3 yıl bombok gibi geçti ya sonra. gerçi sonrasından önce bu 3 yıl nası geçecek? artık iddaa nın i si olmayacak olamayacak çünkü. dibin dibindeyim kendime göre. ilkkez bir ay parasız kaldım. cesaretim olsa bi sn düşünmem kıyarım canıma ama o göt yok işte. gerçi öyle olsa krediler iptal olmayabilir sanırım onu da istemem. s.ke s.ke kendim ödeycem onları. şuan 36 ay öyle büyüyor ki gözümde anlatamam. gerçi 2 yıl geçti sen başlayalı diyorum kendime farkedemedin bile hatırlamıyorsun bile ama işte yediremiyorum. 36 ayımın ok gibi geçeceğini bilmem, öncesinin zaten berbat bir şekilde geçmesi ve hadi hersey bitti 0 a çıktım sonra ne olacak? herseye o kadar geç kaldım ki.
    bunu okuyanlara tavsiye verecek durumda değilim. iddaa bahis casino oyunları oynamayın desem komik olur. oynayanların sonu benden farklı olmuyor ama bilin. bu kumar bağımlılığı insanın hayatının içine ediyor. ben gülmeyi yaşamayı unuttum. uyku kalmadı. her gün 4-5 te uyanıyorum ve uyuyamıyorum. yasadığım her saniye acı cekiyorum. tekrar diyorum intihar edemem ama ölmeyi çok istiyorum.

    edıt 1: entryleri okudum ve yazma ihtiyacı hissettim. bazılarınız kripto işine girseydin demiş ama inanın onunda farkı yok. oda beklenti üzerine kurulu. iddaa dan farkı kazanmanın yada kaybetmenin sürece yayılması ve paranızın 0 lanmasının iddaa daki gibi kısa sürede gerçekleşmemesi. Bow Mania yandan ben bu yasadıklarımı sonuna kadar hakettim. herseyi ben yaptım ve ceremesinide ben cekiyorum. cekeceğim. her saniye çekiyorum hatta. oh iyi olmuş diyenler evet gerçekten çok kötü oldu. buraya yazmaktaki amacım belki birileri görür oynamaktan vazgecer diye değil eğerki benim kafa yapımdaysa zaten yapacağı şey su: ya bu salak 50binde durmamış durmasını bileceksin aga diyip bak ben nasıl duruyorum ve nasılda kazanıyorum diye oynamaya başlayacak. bazılarınız ben düzenli 100-200 tl ile online kumar ekşi fazlasını geçmem vs demissiniz. ama inanın herkes bir değil. 2 sene önce bende maç bile izlemezdim ama 2 senedir sonucunu takip etmediğim maç kalmadı. mesela ben sadece iddaa oynadım. biri dese gel rulet oynayalım (ülkede yasal değil ama yasal olmayan siteler mevcut) ya salakmısın rulete para atılır mı derim. evet ben derim bunu. benim gibi iddaa oynayan bir mal bunu söylebilir.
    bu kumar bağımlılığı çok kötü. insanı kendinden herseyden nefret ettiriyor. mesajlarda ölürsen online kumar ekşi sevenleri düşün geride bıraktıklarını düşün demişssiniz ama inanın bu kumar insana herseyi unutturuyor kimseyi düşünecek halin kalmıyor.
    bugün niye bu kadr kötü oldum dün borcum 210bindi bugün 215bin. aradaki 5bin mi beni böyle yaptı hayır. bugün ben hayatla tek bağım olan iddaa dan koptum. kopmak zorunda kaldım. şu allahın belası şeyden 2000 yatırıp 600-700 tl kazanınca o gün benden mutlusu olmuyrdu. sanki hep kazanacakmısım hep mutlu olacakmısım gibi geliyordu. olmayacagını bile bile kendini kandırıyorsun işte kumar bu. sende biliyorsun oradan para kazanamayacaksın ama o lanet bağımlılık senin kendini kandırmana çok kolay izin veriyor. 10-15 saniye beynini esir alıyor ve kendine geldiğinde kuponu yapmış oluyorsun. artık geri dönüşün yok., online kumar ekşi. bugün artık midem bulandı başım felaket ağrıyor. ve bundan sonra benim elime 3 yıl para geçmesi imkansız. ailem herseyi biliyor zaten ve bugün artık herseyi onlar devraldı. evet amk buda beni kahrediyor. biliyormusunuz artık maç skoru takip edmeyecek olmam bile üzüyor. borcum üzüyor. bu nasıl çelişki demi. işte böyle salakça birşey. hayatının içine eden salakça birşey.
    şu kumarda kasa kazanır lafına içerlenenler olmuş. bu doğru bir cümle ama öyle mataf bir cümle değil. zaten kumarı oynatan kişi aracıdır. senin paran bana gelirken birazını o alır. sonuçta sürekli para yer değiştireceği için online kumar ekşi oynatan hep kazanır. kumardan tabi zengin olunmaz ha ihtimal vardır ama çok çok düşük. mesela bugünkü 10 maçın sonucunu bil 100 tl at. oh mis. ama yapabilrimisin? zor. bu işlerin bir formülü matematiği yok. yok oran analizi yok su analizi. zaten bir analizi formülü olsaydı bu sistem olmazdı. kumarı var eden sistem belirsizliği. güçlü takım küçük takımı her zaman yenseydi kumar olmazdı, online kumar ekşi. yada her maç 3-4 gol atan senin oynadığın maçta da 3 gol atsaydı yine olmazdı. arada bir maç gol atamayacakki yani işin doğası online kumar ekşi bu çark dönsün. kumar yani iddaa belirsiz olduğu için var. ha bunu bile bile neden oynadın peki? 1- kazanabileceğimi düşündüm ve ilk basta kazandım. zaten sorun burda. kazanırsanız işler kötüye gidiyor. çünkü bir kere kazanınca beyninize işliyor o artık. ilk kuponda yatsaydım 1 hafta somurtup önüme bakacaktım. 2- yine aynı mantıkla kaybettiklerimi kazanayım diyorsunuz. bu daha da batırıyor. 3- bu ilk 2 maddeyi yapınca bağımlı oluyorsunuz. heyecan arayışı, sıkıntılardan kurtulma. bakın baska bir çelişki daha. kumar yüzünden streslisiniz kayıplarınız var ama stresten kaçmak için tekrar kumar oynuyorsunuz. sürekli kumar diyorm ama ben iddaa oynadım (oda bir kumar ama kumar diyince çoğu kişi casino oyunları sanıyor) bu bir sarmal. bunu kıramadığınızda sonu çok kötü oluyor. çoğunuzun basına gelmez çünkü kumar bağımlılığı toplumlarda çok sık görülen birşey değil. %10 un altında. çoğunlukla da erkeklerde görülüyor.
    buraya yazmamdaki sebep kendi kendimi mptive etmek. buraya 15-30 günde bir gelip bu mesajı editleyeceğim. borcumun ilk taksidini ödedm online kumar ekşi hiç oynamadım diye. tek amacım bu. dediğim gibi ben kimseye engel olamam. yani bu kafa yapısındaki bir kişi gözleriyle görse beni hadi beni geçin bir tanıdğını görse yine de başlar yine de oynar.

    edıt 2: bugün ailemden 5000 tl geldi. 3500 tl si ile hemen ek hesabı kapattım. tabi 2.78 tl 1 günlük faizi çıktı. 1497 tl nin 750 tl si ile nakit avansı da kapattım (nakit avans ücreti + 2 günlük faizi 9 tl.) 730 tl kaldı. dünden de 140 tl vardı. 870 tl. 25 gün yetirmeye çalıscam yetmezse artık kredi kartından harcayacağım mecbur. ek hesabımın temelli kapatılmasını istedim ama onu yapamazlarmış. ama kullanmamaya söz verdim kendime. kredi kartımın limiti en düşük 1000 tl zaten onu daha da düşüremiyorlar. şimdilik durum bu.

    entryleri okuduğumda iki şey dikkatimi çekti. birincisi kredi konusuna takılmış bazıları. 200bin kredi nasıl çekilirmiş. şimdi bireysel tüketici maksimum 150bin tl kredi çekebilir. 150bin den fazlası için banka teminat yada kefil ister. (tabi aylık ekstrem bir geliriniz vardır o zaman belki değişir) ben şuana kadar 20 bin bir keresinde 40bin bir keresinde de 50 bin ve daha çok 10bin tutarlarında olmak üzere 30-40 kez kredi kullanmışımdır. ama kullandığım zaman şu şekilde oluyordu. mesela 20 bin 15bin 10bin kredi borcum var. 18bin çekiyordum 15 i kapatıp kalan 2.5bin ile devam ediyordum. bu şekilde çektiğim kredi ile birini kapatıyordum ve her ay taksidi mutlaka ödüyordum. hiç taksit geciktirmedim. bu yeni kredi çekmemde etkili olmuştur. ama şu hususta bir hata var. işte kredi taksitleriniz maaşınıza göre belirli bir oranda olacak. o bende olmadı. çünkü maaşımın 3/4 ü direk kredi borcuna gidiyordu. yani bu oran 3/4 ise doğru ama bu kadar yüksek olacağını sanmıyorum. (belki de öyledir bilmiyorum) ve son çektiğim 150bin tl lik kredi normal bir kredi değil kredileri kapatıp tek kredi de toplama kredisiydi. bu kredinin özelliği ne peki? 150bin tl çekiyorsunuz ama bu krediyi sizin hesabınıza yatmıyor direk. mesela benim x y z olmak üzere 3 bankaya kredi borcum vardı. x bankasından 150bin kredi çektim. zaten en basta 3.6bin sigorta ve 700 küsür tl tahsis ücreti kesiliyor. size 146bin kalacak. x bankasındaki kredileriniz otomatik kapanıyor zaten. sonra kalan tutar bloke de kalıyor siz hala online kumar ekşi. bu sırada siz müşteri temsilcisinin karsısında oturuyorsunuz. elinizde telefon mobil bankacılık açık bekliyorsunuz. temsilcinin telfonu ile bloke açılıyor ve siz y ve z bankalarına eft yapıyorsunuz. bu arada temsilci hangi bankada ne kadar kredi borcunuz var anlık görebiliyor. o bankalardaki kredileri de orada kapatıp dekontları temsilciye mail yada whatsapp ile atıyrsunuz. tüm krediler kapanmış tek bir kredi de toplanmış oluyor, online kumar ekşi. olay bu.

    gelelim 2. meseleye. yazayım mı yazmamayım mı diye düşündüm ama yazmadan edemedim. şu bahis iddaa konusunda ahkam kesenler. yok kasa sistemi, yok martingele, yok değerli bahis yok hergün oynanmaz yok su yok bu. yok ben sadece şu kadarlık oynarımcılar. e gerzekler siz çok mu akıllı zannediyorsunuz kendinizi. bu işin sistemi yok. bunu o kalın kafana sok. bu işin matematiği yok. formülü yok. olsa zaten bahis olmazdı. bu işte şike vs arama. 100 maçta 1 maçta şike vardır belki ama x favori takımı y lig sonuncusu takıma yenilince ya işte şike deme. bu bu işin doğası. sen haftada 100 tl yi geçmezmissin. sen benim 20bine 45 dk da 20bin kazandığımda yanımda olsaydın görürdüm seni. ya futbolun f sini bilmeyen iş arkadaşım geldi al dedi su parayı sen ne oynarsan bana da oyna. kabul etmedim tabi de kendi küçük dünyanda oynadığın sikko 1/0 2/1 kuponuna attığın ulan tutarsa köşeyim dediğin piyango kuponunla ahkam kesme. yada lig baslamadan kasa yapıyoruz deyip 3-4 haftada sıfırlayınca parça parça kaybettiğinde de kaybetmiş oluyorsun. hala bazı entrylerde iddaa yı övmeye çalışıyorlar. kanmayın bunlara. oynamayın demiyorum oynayan oynasın ama bu işin sistemi yok bunu aklınızdan çıkarmayın. yani o an tamamen şans. iddaa kapalı bir sistem. mesela bir maç ya 2.5 alt biter yada üst. 3. bir alternatif yok. yani surda toplanalım bi maça yarımız üst oynayalım yarımız alt %50 miz kazanacak. veya bir maça online kumar ekşi sahibi takım kazanır dedin bende kazanamz dedim. yine ikimizden biri kazanacak. 3. bir alternatif yok. bu işi futboldan anlayanlar da beceremez çünkü maçın sonucunu etkileyen binbir çeşit etken var. bunları öngöremezsin. yada her zaman öngöremezsin. ve zaten herkes bir maça aynı bahisi almıyor, online kumar ekşi. zaten sistem burda devreye giriyor işte. neyse kendini akıllı zanneden sistemi çözdüm diyenler siz böyle devam. muhtemelen bu duruma düşmezsiniz çünkü benmki farklı bir olay. bu bağımlılık. apayrı bir olay. ayrıca kaybettiğim yani şuanki faiziyle birlikte 215bin olan borcum benim için büyük. ben bu borcu 2 yılda yaptım ama birisi sadece gecen hafta 200bin kaybetmiştir ve hala da oynmaya devam edecek parası vardır. ben 2019 da başladığımda 1milyon basan oyuncu vardı. sonralarda kayboldu gitti ama 6-7 kere şahit oldum. kuponunu paylaşıyordu. sitenin adamı değildir diye tahmin ediyorum yani vardır öyle çılgınlar. neyse burda gelen mesajların entrylerin çoğu okunmaya değer. ve maalesef ne cok bu dertten muzdarip insan varmış. sessiz çığlıklar varmış. az da olsa dalga geçtiğini sanan, maç veren ergen karakterlerin entrylrini okumuyorum bile yada su sistemle oynasaydın vs vs.
    sanırım bu durumdakilerin sayısı artmaya devam edecek. burda ilk yapılması gereken şey internet üzerinden servis sağlayan iddaa sitelerinin bilinçli oyun başlığı açması gerekir. nedir bu biliçli oyun. siteye verdiğiniz talimatlar doğrultusunda sitenin size limit koyması. mesela günde en fazla x tutarında bahis yapabilirim, online kumar ekşi. günde en fazla x tutarında para aktarabilirim. veya siteye girişimi belirlediğiniz bir süre kadar engelleyin. bu talimatların geri dönüşü olmaması. online kumar ekşi 6 ay x sitesinden hatta tüm sitelerden engellettim diyelim hiçbir koşulda 6 ay boyunca sitelere giriş yapamamam gerekir. bu seferde sadece bayiden gidip oynama seceğiniz kalır ama inanın orda siteden oynarken ki kadar rahat oynayamazsınız. bu mevcut durumda büyük bir eksiklik aslında. bunun kesinlikle yapılması gerekir. hatta devletin sitelere bunu zorlması dayatması lazım. sonuçta bu kısıtlama kararını alacak olan kişi yine siz olacaksınız. site sadece bu seceneği size sunmalı. çünkü bu hastalıkta kontrolü kaybediyorsunuz. keşke bunu yapsalar.
    şimdilik bu kadar. online kumar ekşi 15ine kadar yazmamı gerektirecek bir durum olmaz umarım.

    edit 3: (15 eylül- 15 ekim dönemi) kredinin ilk taksidi ödendi. kaldı 35 taksit. tabi bu arada bıraktım demekle hemen bırakılmıyor maalesef. ekim ayına kadar 3bin tl daha kaybettim ama ekimden itibaren hem parasızlıktan hemde yorgunluktan oynamadım. maaşı aldım taksidi ödedim. şimdi sadece yeme içme kişisel ihtyaçlarıma harcıyorum. tabi bombok bir hayat aynen devam ediyor. buraya ayın 15inde yazcam demiştim ama inanın unuttum. gün içinde ne yaptığımı ettiğimi bile unutuyorum çoğu zaman.

    edit 4: (15 ekim-15 kasım dönemi) kredinin 2. taksidi online kumar ekşi. kaldı 34 taksit. (5720 tl). geçen ay elime kalan para yetmeyecek gibiydi. ek hesabı kullandım mecbur 3bin tl. tabi 3bin i görünce yine dayanamadım ve 2bin ile kupon yaptım. 6 gün arka arkaya kazandım. 20bin tl oldu, online kumar ekşi. onun dısında 1500 tl de kendime ayırdım market alışverisi, harçlık vs. kendimi hep bak günlük bin tl kazansan yeter abartma, sakın paranın hepsini basma, ne olur hergün oynama diye telkin ediyordum. ama lanet olası borç o kadar fazlaki, öyle huzursuz ediyorki biran önce bitsin istiyorum. olmuyor hazmedimiyorum. ve tabi kaçınılmaz son, online kumar ekşi. 20bin i direk kaybettim. o an yine çöktüm. 6 gün üst üste hergün tek maç oynaya oynaya sabrede sabrede biriktirdiğim para yine bianda çöp oldu. ve hemen o ruh haliyle 15bin kredi çektim. banka verdi. tak oda gitti. sonra zaten yine limitler doldu. şimdi yine 5720 tl ye ek 520 tl daha geldi. ve bunlar sadece 7 gün içinde oldu. kalan 23 gün yine per perişan. değişen hiçbirşey yok lanet olsun

    edit 5(15 kasım-15 aralık dönemi). bu ayda neredeyse hergün oynadım. toplamda 1000 tl kardayım. yeni ilaçlara başladım. değişen bişey yok. bu arada taksidi ödedim tabi. oynamadığım zaman o kadar huzursuz ve sinirli oluyorumki o an sadece kupon yapmak geliyor içimden. olurda kazanırsam o an benden mutlusu yok tabi. bir ay daha böyle geçti. hiçbir olumlu adım atamadan:/

    edit6(15 aralık- 15 ocak) son 1 haftya kadar oynamadım. maaş yatınca 1 haftadır oynuyordum. 6bin biriktirdim az önce 6bin gitt. 6500 taksidi ödedim. şuan öyle bir midem bulanıyor başım dönğyorki anltamam. özel pskiyatriste basladım 1 ay oldu. ilaç verdi kullanıyorum ama ne care, online kumar ekşi. 5-6 gün çok iyiydim kazandığımdan tabi. şuan 3bin-3bin kaybedince bas dönmesi mide bulantısı basladı.

    edit7(15 ocak - 15 şubat) geçen ay 6bin kaybedince başlayan mide bulantısı tam 4 gün sürdü. 4 gün sadece su içebildim, online kumar ekşi. 4. günün sonunda online kumar ekşi gidebildim serum taktılar da öyle iyileştim. doktorla 2. kez görüştüm. özele gidiyorum ama yine bana bir faydası olmuyor bu sefer de oraya verdiğim para yüzünden strese giriyorum. sanırım bu ayda gidip bırakacağım yada bu ay gitmeyeceğim. taksidi ödedim kaldı 31 taksit. 15 şubata kadar sadece 1000 tl kaybettim 1 kere online kumar ekşi 1000 yatırdım kaybettim. paramda kalmamıştı ama tekrardan kredi tanımladılar ama kullanmadım. şuan tek olumlu gelişme online kumar ekşi. 40 gündür kredi limitim açıldı (20 bin tutarında bugün 40 oldu hatta) ama aklımın ucundan geçmedi. hatta artık cesaretim de yok. çünkü gerçekten son noktadayım, online kumar ekşi. sonuda az geçtim aslında. herşey o kadar pahalılaştı ki ev iş dısında hiçbişey yap(a)mıyorum. yine maaş yatınca 3bin online kumar ekşi onu ödedim cebime 1400 lira kalmıştı kredileride ödedikten sonra. 2 gün önce yine eksiden oynadım ama amacım heyecan olsun kendimi tutamadım vs değil para lazımdı en azından 2000 tl kazansam bu ay iyi olur diye düşündüm. online kumar ekşi çarşamba oynamadım perşembe aha çok maç vardı oynadım kaybettim. yine boktan bir 30 gün beni bekliyor. oynamasam borcum aklıma geliyor delirecek gibi oluyorum oynasam daha beter. çıkamıyorum işin içinden. tek tesellim kredi çekmemem. onu bıraktım şimdi de şu eksi 3000 nakit avans olayını bırakabilsem bir miktar nefes alacağım ama öbür ay yine elime 1400-1500 kalacak. ne yapacağım bilmiyorum. 1 ay nasıl geçti ne yaptım desem koca bir boşluk. hiçbir şey.

    edit8 (15 şubat - 15 mart) 12-13 martta 2500 tl kredi çekip 11bin kazandım. hemen kredi ve bu ayki taksitleri ödedim. 3 yıldan beri ilk kez maaşımı tam alabildim bu ay. bir ay boyunca yine oynadım tabi sürekli. şuan iddaa da hiç param yok ama maaşımdan atacağım mutlaka çünkü kendime engel olamıyorum. bu entry i girdiğimden beri 6 ay geçmiş, online kumar ekşi. 6 ayda bir adım yol alamadım. fazla diyecek bişey yok. umarım öbür ay yazarken maaşı sıfırladığımı yazmam.

    edit 9 (15 mart-15 nisan) bu entryi dün girseydim bu ayın ne kadar güzel geçtiğini anlatacaktım ama işte dün gece yine aynı son. aslında güzel geçtiği dedim zamandan kastımda 'gün sonunda kazanmış olmam'. yoksa yine tüm enerjimi, günlük rutinimi iddaaya ayırdığım için boşa geçen bir aydan fazlası değil. şu editler olmasa bir önceki ayı hatırlayamayacak kadar kopuk bir hafızam var. geçen ay ilkkez maaşımı tam almıştım tabi 10k yı hemen iddaaya bastım kaybettim. sonra 10k kredi çektim yine bastım bu sefer kazandım krediyi hemen kapattım kalanı ile tekrar oynadım bir kısmını harcadım. bu son cümleyi son 30 günde 20 kez yaptım. evet tam 20 kez 10k kredi çektim, hemen kupon yattım kupon tuttu hemen krediyi kapattım kazanç ile ya tekrar kazandım yada hemen yine kaybettim. ama bu sefer biraz kendime de harcama yapayım dedim. online kumar ekşi değiştirdim, kılık kıyafet aldım biraz da yemeye içmeye harcadım. günün sonunda 10k krediyi online kumar ekşi için basımı yastığa mutlu ve gelecek için umutlu (umuttan kasıt: kazandığınla yavas yavas borcunu ödersin) koyuyordum. kaba tabirle yalama olmuştum artık kredi çek yatır kazan krediyi kapa tekrar oyna para harca vs. dengesiz bir hal almaya başladı. birşeyler ters gidecekti belliydi ama işte hipnozun etkisi devam ediyordu. geçen pazarda tek kolon süper loto oynamıştım (normalde her çarşmba pazar şans topu oynarım büfeden 1 tl ye maske aldım 5 tl uzattım bozukluk olmasın diye bunada süper loto oynarmısınız demiştim). kuponda 4 tane rakam tuttu. 580 tl verdi. tam bir rüya. paranın miktarı değilde 4 tuttmasının rüyası diyelim. 6 ya ilk kez bu kadar yaklaşmıştım. herşey iyi gidiyor gibiydi aslında bir dünya borç hala yerli yerinde duruyor işte ama o an 2-3bin kazanınca unutuyorsun. antidepresan gibi ama baya güçlü etki yaratıyor. ve acı son. dün yine 21, online kumar ekşi. kez 10k kredi çektim ve bu sefer şans yaver gitmedi. borç listesine bi 10k kredi daha ekleyebilir miyiz lütfen dedi iddaa bana. bugün 7. kez kredi borçlarını ödedim. 28 ay kaldı. bu çektiğim kredi 24 aylıktı. 28 ay sonra ben bu cehennemden çıkacağım diye ümit ediyorum, online kumar ekşi. kazançların bir kısmı ile bu ayki borcun bir kısmını ödemiştim. şuan maaştan 7k kaldı ama önümüzdeki ay 9.5k kredi borcu beni bekliyor. ödedikçe çoğalıyor :/ bu ayda 2k ile Sniper Mission Games Offline yeni kredi çekemem artık çekmem. 2k ile belki aylık 2-3k kazanırım diye kendimi kandırıyorum yoksa çıldırmamak elde değil. düşündükçe aklımı kaybedeck gibi oluyorum. bir de işin kötüsü internetten alışveriş yapmıştım ve daha 2 ürün gelmedi onlarda bugün yarın gelecek. gel de şimdi o kıyafetleri için rahat bir şekilde giy. telefonu elime bile alasım gelmiyor. sanırım 28 ay hep böyle gececek ama tek istediğim artık borcum artmasın elime kalan parayla da noluyorsa olsun. umarım öbür aya kadar 2-3 kazanırım.

    edit 10 (15 nisan-15 mayıs) hergün oynadım. geçen ay dediğim gibi 2k ile günlük 200-300 kazansam yeter diye basladım ve 15 gün üst üste kazandım bianda 15 gün sonunda 15bin iddaa da 6binde elimde para vardı. çok güzel gidyrdu aslında paranın hepsini asla basmıyrdum ama birden ne olduysa boşluğa düştüm. hele son 3-4 gün günlük 1k kazanıyordum ama bi yığın borç vardı Codycross Laboratuvar Grup 314 Bulmaca 1 Cevapları dengesiz bi durumdu. tabi bu kazançların ilerisi için garantisi de yoktu. aklımda hep lastik atlama oyunu şekilde 100-200 bin kazansam da biraz olsun rahatlasam düşüncesü vardı her gece bunun hayalini kuruyordum. tabi kazanmama rağmen gece 3-4 te zınk diye uyanıyordum. 10 gün önce yine uyandım saat 3. geçte ytmıştım ama uyku tutmuyordu işte. elim telefona gitti. durduk yere 5bin lik bahis yaptım. bu ay en fazla 2bin yaprdım ama o gece işte yine dengem bozuldu., online kumar ekşi. hayır bahis yapmasam zaten hesabımda 15bin var elimde 5bin nakit var harcayım diye. harcamaktan kasıtta günlük yeme içme. ay sonuna kadar hayli hayli yetecek miktar. uyu işte gerizekalı. 5 bin gitti. gideceğini anladığımda kendi kendime telkin ediyordum bak yat uyu sakın 10bine dokunma. 2 2 basarsın yine 15 yaprsın zaten nakitin var saçmalama vs vs. 5binlik maçım bitti o an 10bini nası bastım nası yaptım hatıtlamıyorum. 2-3 sn sürdü. tabi oda gitti. o gece anlayamadım online kumar ekşi ne oldugunu. sabah sersm bi şekilde uyandığımda yavas yavas kafam basmaya başladı. önce masann üstünde duran 5bini yırtıp atasım geldi sinirden sonra gittim onlarıda hesabıma ytırdım. tabi gün boyu ağladım sinirden. kendi kendime vurmalar felan. 10 gün sürenin sonunda o 5 de gitti. bide 3-5 kredi çektim ve günün sonunda yani bgn itibariyle aynı son. 10.3k kredi borcu., online kumar ekşi. o kazandgm 15 günde ilk başlarda çok mutlu oluyrdumda sonra yine borç vs aklıma online kumar ekşi yine keder yine dert. kaybettiğim günler zaten felaket. bi gün yeter artık oynamayım bak kazandıgında da aynı kaybettiğinde de bari borç artmasın. işten çıktım eve geçene kadar kafamın içini kemirdim. oynamasam napcaktkm bi anda hayt öyle boş geldi yapacak hiçbişeyim yok. başka bişey yapmaya gücüm yok., online kumar ekşi. nası bi çıkmaza girdim anlamıyorum. işler boka sardı artık.

    edit 11 (15 mayıs - 15 haziran) bu ay güzel geçti nispeten. borcumu 10.3k dan 9.7k ya indirdim (aylık taksidi — ne kadar da azaltmışım ama! :/ ) bu ayın taksidini ödedim maaşımı tam alabildim. keşke hep böyle olsa…

    edit 12 (15 haziran - 15 temmuz) ayın 15inde 4. doz biontech aşısı oldum 3 gündür yatıyordum bugün biraz iyiyim neyse ki. aşınızı olmayı ihmal etmeyin derim çevremde en az 7 kişi covid oldu son 1 haftada. ben daha hiç olmadım sanırım kışın 1 kere test yaptırmıştım temaslı olduğum için onun sonucu da negatif çıktı. aşı önemli. konumuza gelecek olursak bu ayda kayıpsız geçti şükür. 30 günlük süreçte en az 22-23 gün oynadım toplamda 5bin kazandım. artık günde sadece 1 kez oynuyorum. ona çok dikkat ediyorum. oynamadığım zaman napıyorum peki? kocaman bir hiç! sadece yatıyorum. boş boş duvara baka baka yatıyorum. alıştım artık.

  • trajik.

    düşmem demeyin. bu işte kendini kaptırmak çok kolay.

    arkadaş süreci harika özetlemiş.

    kumar bağımlılarının ailelerine tavsiye olarak

    asla kumar oynayan kişinin bir daha oynamayacağına dair sözüne inanmayın. peygamber olsa yemin etse yine inanmayın. bu konuda söz geçersizdir. direkt yaptırım gerekir.

    direkt olarak tüm banka hesaplarını eşine veya ailesinden birinin kontrolüne versin. yine eşinden veya ailesinden birinin izni olmadan harcama yapmasın. bunları kabul etmediği takdirde sosyal ilişkiyi bitirmek dışında çare yok. tehdit değil kural ve yaptırım olarak bakın. başka türlü kontrol edemezsiniz

    kumar bağımlısı kişi öz denetimini kaybetmiş demektir. bunu kabullenmekte zorlanabilir. kişilik örüntüsü olarak narsist manipulatif örüntüler taşıyor olabilir. her şekilde normal bir insandan imtiyaz koparmasını bilir. kumar bağımlısı kişinin çevresindekilere askeri disiplinle kuralların uygulanmasını sağlamak düşüyor. bu da başlı başına zor bir süreç. ama taviz verirseniz kontrol edemezsiniz.

  • oynamadığın her gün kardasın öyle düşün. 1 maç bile oynasan senin kazanma ihtimalin 1\3,kaybetme ihtimalin 2\3, bahis firması bunun farkında, sende farkında ol. bedava peynir sadece fare kapanında olur.

    edit :verdiğim oranlar taraf bahsi için einstein, bende biliyorum alt üstte kazanma oranının 2\1 olduğunu.

    edit 2:başlığı açan arkadaşın zor durumda olduğuyla ilgili özelden çaylak bir arkadaş mesaj attı, intiharı düşünüyormuş diye yazmış. allah yardımcısı olsun.
    burayı okuyanlarda evinin rızkını bu işlere gömmenin zararını görürler umarım.

  • kumardan şuana kadar kazanan bir kişi görmedim.ben kazandım demeyin uzun vadede herkes kaybeder, kasa her zaman ve her zaman kazanır.

  • kaybettim diye dusunmeyin., online kumar ekşi. bence kazanmışsınız. 215 bin tl 4 yıllık özel üniversite parası bile değil. bir eğitime gittiğinizi düşünün, öyle birşey öğrenmişsiniz ki bu öğrendiğinizi uygularsanız hayatınızın geri kalanını kurtaracak altın değerinde bir kural. ha diyebilirsiniz ki bu bilgiyi bu kadar para kaybetmeden de kazanabilirdim. hayır oyle değil. hayat, herkese en bilmediği en zayıf olduğu yerden soru sorar. siz en zayıf online kumar ekşi 215 bin ile kapatabilirseniz büyük şans. birçok insan en zayıf noktaları ile ilgili çok daha büyük bedeller ödüyor. gelecekte asla bu 215 bin tlyi geri yerine koymak icin ugrasmayın. üniversitenin parasıydı öğreneceğinizi öğrendiniz bitti. parayı üniversiteden almaya calisirsaniz diplomanızı iptal ederler.

  • bahiste yüklü kazanmak, yüklü kaybetmekten daha tehlikelidir. çünkü sürekli zamanında kazandım yine yaparım der açılırsın, bittiğini kabul etmezsin.
    geçmiş olsun, bundan sonra uzak dur dediğim macera.

  • kumarda kaybeden aşkta kazanır derler. ekşi sözlük kadınları sıra sizde. teselli edin bu foolish casanovayı.

    kumarın sonu yoktur. şayet anlatılan serin hikaye değilse, eline tekrar para geçince devam edeceğinden zerre şüphem yok.

  • "kumardan kazanmak imkânsızdır, kasa her zaman kazanır." gibi klişe ve itici bir cümle kullanmaya gerek yok. bu işin içine girenler her şeyi gayet iyi biliyor. bilmedikleri tek şey; durmaları gereken yer.

    kumardan para kazanmanın verdiği haz, sadece taraftarı olunan takımın ezeli rakibini kanırta kanırta yenmesiyle edilen hazla ölçüşebilir. geri kalan hiçbir haz onun yerini tutmaz.

    90+3'le gelen golle tutan kuponun verdiği hazzı, vs meleklerinden ikisiyle bir gece geçirerek yaşayamazsınız.

    bazen bilyoner'in kullanıcılarının paylaştığı kuponlara bakıyorum. önce kazananlar, sonra da tutarı en yüksek olarak filtreyince en üstlerdeki kuponlar, beni şok ediyor. online kumar ekşi canlıda 1.5 online kumar ekşi 90 bin basmış. 135 bin kazanmış, 45 bin kâr. sanırım bu işin bir çitası var. belli limitin altında kupon yapmak, belli limitin altında para kazanmak bu insanları tatmin etmiyor. uyuşturucu gibi hep fazlası gerekiyor, online kumar ekşi.

    başlığı açan arkadaşa online kumar ekşi tek şey; sağlık olsun.

  • yerinizde olsam acilen bir hobi edinmeye çalışırım. size masraf çıkarmayacak, yeteneğinizin olduğu ve kendinizi geliştirip ilerleyebileceğiniz bir alan. müzik gibi.
    ayrıca gerçekten dost bildiğiniz biri ile bu durumu ciddi anlamda konuşmanız faydanıza olabilir. sizinle çokça vakit geçiren, siz tekrar dönmek isteseniz de size engel olabilecek birisi. bu aileden birisi ile zor olur, sözünü sohbetini önemsediğiniz ve sizin üstünüzde etkisi olan bir dostunuz daha tesirli olacaktır.
    unutmayın, online kumar ekşi, hayat gerçekten kıymetli, online kumar ekşi. bugün kötü online kumar ekşi diye yarın da kötü geçecek diye bir kaide yok. emin olun hepimiz borçluyuz. çok güzel bir geliriniz var, sıhhatiniz yerindeyse borç elbet ödenir. siz yarınlara temiz sayfa açmaya ve bunun için gayret etmeye bakın.

  • bu yollardan geçtim ben de. yapmayın arkadaşlar lütfen. kontrollü bahis diye bir şey yoktur. en son 3 ayrı kuponda 2 küsür k'lık paralar bıraktım ve bunlar aday mühendislik maaşlarımdı. türkiye ingiltere maçına attığım 100 liralık saçma bi kupon ve geçen eğlencesine yaptığım kazı kazanlar sayılmazsa 9-10 aydır temizim. "kontrol edebiliyorsanız sorun yok." meselesini de size dayatmaya çalışan çok olur. bir süre sağlasanız da bu kontrolü, bir gün sağlayamayacağınızın garantisi yok. bahis sitesi üyeliklerinizi tekrar açtırırken sizi baya bi uğraştıracak şekilde online kumar ekşi. benim şuan imzalı evrak vermem lazım mesela nesine hesabımı açtırmak için. tamamen kapatmıyorlar maalesef.

ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.

.

.

.

].

.

Gaming commission,

:

  1. Official license of the online gaming industry, "white" license;
  2. Many players for whom other online casino powers are not available.
  3. Fairly low tax rates;
  4. Exemption from multiple license fees and commissions.

Organizational and legal forms of company opening.

Interest rates. license fees

.

Minimum authorized capital.

Protection of players' personal data

Other license requirements:

  • Contact number. +(60) 56 46 47

Collapse

Popular Slots